marți, 26 mai 2009

Vacanta in Madrid 2

Locul 5, ca sa continui de unde am ramas, ar fi ocupat de gradina tropicala pe care am vizitat-o la Gara Atocha. Aveau palmieri foarte inalti, broscute testoase foarte mici si alte detalii interesante. Din pacate, nu ma prind unde au disparut pozele, asa ca va las sa va imaginati singuri despre ce vorbesc. :) Gata! Le-am gasit!
Locul 6, parcul Retiro. Un parc foarte mare, cu lacuri, cu lebede, cu pesti imensi, cu gradini minunate de trandafiri. Primitor, umbros, pare a te chema la un pic-nic sau pur si simplu sa te intinzi pe iarba. De fapt, orice coltisor inverzit din Madrid chema pe cate cineva care se aseza pur si simplu, in mijlocul orasului, in iarba, isi tragea sufletul intins pe spate, apoi isi vedea mai departe de drum. Minunat!
Locul 7, zilele Sfantului protector al Mardridului, Isidor. Se organizeaza concerte si tot felul de manifestatii in aer liber. Oamenii (mai in varsta si cei mai mici) se imbraca in port traditional madrilen. Foarte frumos.
Locul 8, zidul pe care sunt plantate diferite soiuri de ierburi si floricele, in mod vertical.

Locul 9, fara fotografie este aeroportul Barajas. Cum in viata mea n-am vazut decat Otopeni-ul, si nici atunci ca sa plec, ci doar ca insotitor, uimirea mea a fost profunda. Un aeroport atat de mare, mai bine spus de lung, incat este necesar sa luam un metrou intern pentru a ajunge la terminalul corect. Abia dupa ce m-am vazut in timp util la poarta am respirat usurata.

Locul 10, grozav a mai fost la aceasta vacanta ca s-a si terminat si ca am revenit acasa. Am descoperit despre mine ca ceea ce am crezut mereu, si anume ca nu as putea trai in alta tara, este adevarat.

Cu bine, Eugenia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu