joi, 3 decembrie 2009

Cartofi cu soia la cuptor

De cand am nascut am tot mancat bucate trimse de mama (ce ne-am face noi fara mame!), dar pana si izvorul acesta a secat pentru cateva zile si a trebuit sa incropesc repede repede ceva. Mi-am amintit de o reteta dintr-o revista mai veche si iata ce a iesit:

Avem nevoie de:

2 kg de cartofi
o punga de soia maruntita
1 ceapa
sos de rosii
ulei
marar
sare, piper

Curatam cartifii, ii taiam felii si ii punem la fiert 10 minute in apa clocotita. Scurgem apa si ii lasam in asteptare.
Intre timp fierbem soia 20 de minute.
Calim ceapa si apoi adugam soia fiarta si bine scursa si o calim bine, dupa care adaugam sosul de rosii, condimentam cu sare, piper si marar.
Intr-un vas de yena punem un rand de cartofi, soia astfel preparata si un alt rand de cartofi. Ungem cartofii de la suprafata cu sos de rosii si 2 linguri de ulei si presaram cu marar.
Se da la cuptor pana se rumeneste frumos.

Este foarte gustoasa mai ales daca aveti un sos de rosii facut in casa (cum am avut eu de la bunica, draga de ea).

Alex

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu