luni, 7 decembrie 2009

Dr. Obstetrica-Ginecologie Medicover/Filantropia

Am decis impreuna cu Alex sa fac o postare legata de doctorul meu obstetrician, cel care mi-a fost alaturi si la prima nastere.

Fiind abonata Medicover, am mers la recomandarea unor prietene, la dr. Hamid, desi aveam mari retineri din pricina faptului ca am decis sa merg la un dr. barbat, dar si arab pe deasupra. Stiu ca suna peconceput, dar macar recunosc ca ma deranja asta.

Rezultatul? Dupa prima vizita la dumnealui, desi testasem 3 dr. diferiti inainte, stiam ca voi naste cu el, oriunde, oricum. Mi-a dat multa incredere, multa informatie (fiind la prima sarcina, era nevoie, nu stiu cum de ceilalti dr. nu si-au dat seama de asta). Mi-a explicat in amanunt ce analize imi sunt necesare, care este rostul lor, ce ar trebui sa fac sau sa nu fac in perioada sarcinii.
Intotdeauna la sfarsitul vizitei, isi rezerva cateva minute in care imi raspundea la orice intrebari as fi avut legate de sarcina, etc.

Intr-un (fericit) final, am nascut la Filantropia in vara lui 2007. Era de garda atunci cand m-am internat, si imi amintesc zambetul lui si increderea pe care mi-a dat-o, chiar si cand nu era acolo. Spitalul arata jalnic, familia mea, mai putin sotul, erau cu totii plecati din oras, si sentimentul de singuratate pe care-l descoperi in acel ceas devenise mai acut. Carantina nu-l lasa nici macar pe Andrei sa ma vada in acest timp, asa ca eram doar eu, mila Domnului si acest doctor. Cat timp a fost plecat din spital, m-a lasat pe mana unui alt doctor, dar a revenit in timp util pentru nasterea Anastasiei.

Pe toata perioada sederii in spital (3 zile) m-a vizitat zilnic, ceea ce nu pot spune pentru celelalte colege de camera care nascusera cu alti dr. Mi se pare o persoana care face exact ceea ce i s-a harazit in viata si m-am gandit sa va scriu despre el, pentru ca stiu multe fete care sunt in cautare de doctori buni, atenti, implicati.

Sper sa foloseasca cuiva aceasta postare.
Mai cu seama ca si eu acum ma indrept spre o noua nastere.
Eugenia

2 comentarii:

  1. Dr Hamid este medicul care mi-a redat speranta de viata ;ii sunt recunoscatoare pentru atentia si profesionalismul de care a dat dovada pe intreaga perioada a investigatiilor precum si in etapa de eradicare a cancerului de endometru .Mi-a redat locuyl in familie alaturi de copiii mei!Ii voi purta vesnica recunostinta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit numai lucruri bune despre acest doctor si totusi nu stiu de ce am avut eu ghinionul poate sa-l prind intr-o zi proasta..pentru ca m-a tratat cu lipsa de profesionalism si tot timpul trebuia sa-l intreb eu cate ceva, scoateam cu clestele informatiile de la el..si mi-a facut observatie ca avem dupa aproape 3 luni sa citesc rezultatele (daca unii dintre noi au si familie, si 2 facultati si serviciu nu inseamna ca e rea intentie). I-am zis ca de 7 luni incerc sa raman gravida si mi-a zis sa astept sa fac un an..numai ca nu am timp sa astept..voiam sa fac teste de hormoni ceva...mai mai ca citeam pe fata lui..ce-o fi cautand si asta aici?

    RăspundețiȘtergere