joi, 3 decembrie 2009

Negresa de post

Pentru ca Mariuca e tare blanda si cuminte si mancare gatita tot am avut, in ultima vreme m-am indeletnicit cu dulciurile de post. Satui de atata placinta cu mere, cei doi barbati ai familiei au solicitat ceva nou, si cautand prin cartile de bucate m-am oprit la aceasta negresa care se gateste la Manstirea Magura Ocnei.

Avem nevoie de:

3 cani de faina
1 cana de zahar
100 ml ulei
400 g de gem (eu am folosit de prune)
2 linguri de cacao
1 cana de apa minerala
1 lingura de bicarbonat stins in otet
nuca pisata nu foarte marunt
stafide
scortisoara
1 praf de sare

Se amesteca bine zaharul cu apa minerala, apoi se adauga toate celelalte ingrediente, se amesteca bine. Se tapeteaza tava cu faina si margarina (eu am folosit in loc hartie de copt), se pune compozitia si se da la cuptor 40-50 de minute.

Este delicioasa!

Alex

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu