duminică, 14 februarie 2010

Miss Potter si copiii

Un film frumos despre autoarea de carti pentru copii, Beatrix Potter, cea care, la inceputul secolului a XX-lea a creat o serie de personaje memorabile ca Peter Rabbit, Benjamin Bunny, Ratusca Jemina (din pacate aceste carti minunate nu au fost traduse in romana).

In varsta de 32 de ani, Beatrix Potter locuieşte in Londra cu parintii săi, exasperaţi de faptul ca fiica lor a respins mai multi tineri promitatori (in opinia lor...), din dorinta a deveni autoare de romane pentru copii. Ilustratiile sale cuceresc atentia unui editor londonez, care va fi cel mai puternic sprijin al sau si chiar mai mult...

Miss Potter este o poveste incantatoare despre eforturile unei femei de a gasi fericirea, iubirea si acceptarea operei sale artistice.




Mai multe despre adevarata Miss Potter gasiti aici, cartile ei online aici (tare le-as tipari cand va mai creste Nectarie un pic), si mai jos cateva desene care sa ne aminteasca ca povestile pentru copii au fost odata sensibile si inocente si splendid ilustrate.







Alexandra

4 comentarii:

  1. ati vazut undeva cartile? am citit una dintre ele (cea cu Peter Rabbit) dar era adusa din strainatate

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate nu. Nu cred c-au fost traduse in romana, si nici importate. Le-am gasit doar online.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am cumparat si eu o editie completa a povestirilor originale ale lui Beatrix Potter - este superba si contine toate ilustratiile originale.

    RăspundețiȘtergere