duminică, 4 aprilie 2010

Masa de Paste

Pana acum nu m-am ocupat in nici un an de masa de Paste. Intotdeauna mama facea destula mancare pentru noi, soacra mea la fel, asa ca eu doar... mancam. Anul asta, o data cu venirea celui de-al doilea copil, m-a lovit un simt mai mare al responsabilitatii, dorinta de a inchega si acasa cumva familia in jurul mesei, m-am apucat si eu sa fac cate ceva.



Fiindca sunt doar la inceput, nu m-am avantat la prea multe, dar am pregatit:


- oua rosii!
- drob de pui
- Raffaelo
- tort cu spuma de fructe de padure.


Si, desi nu credeam sa ajung la slujba de Inviere, totusi am ajuns cu Anuta dormitand in carut pe toata perioada. Si va scriu si despre asta pentru ca s-a intamplat ceva deosebit la biserica. Parintele Peiu, pe care cred ca multi dintre voi il cunosc, desi a mai spus despre bucuria pe care o aveau cei de demult la Inviere si se imbratisau chiar si la liturghie, anul acesta a fost primul care a imbratisat pe cel de langa el. Asa ca la exemplul lui, cu totii ne-am imbratisat unii cu altii si am spus "Hristos a inviat!" manifestandu-ne si impartasindu-ne astfel bucuria.


Hristos a inviat!

Eugenia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu