sâmbătă, 1 mai 2010

Activitati pentru copii mici

De cateva saptamani Nectarie si cu mine buchisim pe cartea Activitati pentru copii mici (2-3 ani). Pentru mine a fost o mare bucurie s-o descopar pe rafturile Librariei Carturesti, deoarece am gasit in ea multe din ceea ce as fi vrut sa-l ajut pe Nectarie sa invete, dar nu-mi gaseam timp sa adun materiale.
Nectarie e foarte incantat de ea, o aduce singur sa mai citim. De cand o avem inca nu s-a plicisit, tot timpul gaseste cate o activitate care sa-i placa, iar cateva sunt preferate, le repetam mereu.

De exemplu, pe una dintre pagini e desenat un trenulet care trece pe langa o casuta. Si cartea spune ca acolo doarme o fetita si ca sa nu o trezeasca trenul face Tu tu! incetisor. Lui Nectarie ii place foarte mult sa nu o trezeasca pe fetita si cu ocazia asta exersam vorbitul incetisor.


Cuprinsul include jocuri cu degetelele, culori si forme, numere, contraste, invat sa desenez, fructe si legume, mijloace de transport, animale si pasari, familia noastra etc.


Ceea ce imi mai place este ca ai nevoie doar de creioane colorate, guma si o foarfeca. E un suport excelent pentru discutii cu Nectarie, iar ilustratiile sunt foarte reusite. Cuprinde si o multime de sugestii despre ce intrebari sa-i pui copilului si cum sa-i arati una si alta, pe care eu le-am gasit foarte utile, mai ales ca de multe ori imi lipseste imaginatia la astfel de lucruri.







Cartea are si o continuare Primele lectii (3-4 ani), pe care abia asteptam sa o citim la anul.

Alexandra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu