vineri, 18 februarie 2011

Supa de cartofi cu praz si cimbru

Zilele acestea, de cand dadu acest ger insuportabil, am facut supa aceasta delicioasa. Nu a fost prima data, asa ca mi-am permis sa "aberez" pe seama ei. :)

Ingrediente:
2 fire de praz(daca este romanesc, puneti vreo 3-4)
5-6 cartofi
200 ml de smanatana lichida (ptr frisca) sau lapte
smantana ptr servit sau iaurt gras (cremoso :D)
putin unt
sare, piper, cimbru

Se pune putin unt in oala (finala) si se caleste prazul taiat rondele. Se adauga cartofii si apa, cat sa acopere bine, si se lasa sa se fiarba bine legumele.
Apoi se dau in blender, se pun din nou pe foc, adaugandu-se smanatana lichida, sare, piper (acesta se poate adauga doar in farfurie, daca mananca si copii, ca in cazul nostru), cimbru, dupa gust.
La servire, am aberat cel mai mult, pe langa iaurtul gras, ceea ce era de ajuns :), am aberat un drizzle de ulei de diferite proveniente, picaturi de lamaie si piper colorat. :D Plus, o coaja de paine cu cartofi pe care o banui tare ca este cu fulgi (de cartofi) si vanzatoarea nu vrea sa-mi spuna.

Enjoy! Afara o fi frig, dar acasa e CALD. Ena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu