vineri, 13 mai 2011

Copii în sărăcie cruntă

Am văzut azi acest reportaj despre copiii dintr-un sat de lângă Buzău, numit Glodeanu. Sărăcia lor m-a şocat. Sigur că ştiam teoretic că există sărăcie în ţară, dar să vezi aşa de mari greutăţi prin care trebuie să treacă zilnic aceşti copii, m-a întristat foarte tare. Şi totuşi o nădejde este şi pentru ei, căci sunt inocenţi şi buni şi au un prieten de nădejde, preotul satului care încearcă din toate puterile să-i ajute.

Mai multe detalii puteţi citi pe blogul lui: http://copiiidinglodeanu.blogspot.com/

Sa-i ajutam asa cum putem fiecare!
În dreapta paginii principale au şi cont şi adresa unde se pot trimite lucruri. Tot de acolo puteţi afla şi vârsta copiilor, dacă vreti să le trimiteţi hăinuţe sau încălţări.
Cătălin a vobit cu părintele la telefon şi practic au nevoie de orice: haine pentru copii şi părinţi, încălţăminte, jucării, rechizite,pamperşi, medicamente de bază, icoane, cărţi.


 
Hristos a înviat!



Alexandra

2 comentarii:

  1. Hristos a Inviat!Am vazut si eu reportajul si m-a uimit!Am pregatit si eu o cutie cu haine dar se pare ca nu are cine sa le ridice de la Buzau!Dar o sa incerc sa i-au totusi legatura cu parintele.
    Sa incercam sa punem mana de la mana!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat a inviat! Vorbiti cu parintele si daca nu poate sa va ajute nimeni cu transportul luati in considerare Posta Romana, pentru un colet de 10 kg taxa postei e de 13 lei, destul de rezonabil.

    Mult spor!

    RăspundețiȘtergere