luni, 7 martie 2016

Rochita de dans

Cu ocazia 8 Martie, copii de la Pepiniera de Talente din sectorul 3 au tinut un spectacol in cinstea mamicilor si s-au pregatit cu piese de teatru, cantece, dans la Casa Artelor. Fata mea cea mare a dansat impreuna cu colegii si mi-am zis ca asta e o ocazie perfecta sa pun in aplicatie ce am invatat la cursul de croitorie.
I-am pregatit o rochita din bumbac satinat, culoarea este un bej-rose, pozele s-ar putea sa nu o redea perfect mai cu seama ca le-am facut cu telefonul. :(


Partea de body este croita dupa un tipar Burda, iar in partea de jos am croit o fusta cerc. Se incheie cu fermoar pe spate, iar in talie i-am pus o panglica si o floare facuta prin metoda topirii, cu cateva margelute in centru.

 Sper sa va inspire sa faceti propriile rochite pentru serbari. Cred ca eu am cumparat masina de cusut cu primul gand de a face rochite pentru fetele mele, desi mi-a luat ceva timp pana am facut asta intr-adevar. :)
Daca va pot ajuta in ceea ce priveste explicatii suplimentare pentru realizarea acestui model, m-as bucura sa o fac.

Sper sa aveti o saptamana luminoasa! :)

Cu drag, Ena



Un comentariu: