vineri, 4 decembrie 2009

Cornulete cu gem (de post)

Vrand sa fac ceva usor am ales cornuletele cu gem, insa m-am impotmolit la impachetat. Dupa ce am facut vreo 4-5 giga cornuri foarte nearatoase am dat o cautare pe google, cu intrebarea cum oare se imacheteaza cornuletele. Din fericire am gasit aici tot ce aveam nevoie si reteta a mers inainte. M-am gandit sa pun si niste poze cu procesul de impachetare, ca poate or mai fi si altii nestiutori ca mine.



Pentru ingrediente avem nevoie de:

600 g de faina
coaja de la o lmaie
1 pahar de ulei
1/2 pahar de bors
40 g de drojdie
gem sau dulceata (care nu curge)
zahar vanilat pudra

Toate ingredientele se amesteca, se framanta bine si se lasa la frigider 10 minute. Se imparte aluatul in doua bucati. Se intinde o foaie dreptunghiulara din prima bucata si se decupeaza marginile ondulate.

La 2 cm de margine se pune umplutura (de cam 2 cm) cu o lingurita.


















Se ruleaza dinspre capat aluatul peste umplutura si cand umplutura nu se mai vede, cu un cutit ascuti se taie foaia chiar pe langa zona de suprapunere.Se trage ruloul obtinut putin mai in spate si apoi se taie cu un cutit subtire si ascutit bucatele de cca 2-3 cm.

Se asaza cornuletele in tava acoperita cu hartie de copt si se repeta pana se termina foaia. Apoi se repeta cu cealalta bucata de aluat.


















Se dau la cuptor timp de 30-40 de minute, la foc moderat (nu trebuie sa se rumeneasca si e in regula daca iese un pic de umplutura din ele). Se pudreaza fierbiti cu zahar vanilat.

Alexandra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu